يک ميليون صدور معرفي نامه درمان ظرف يک ماه توسط سامانه ماد

يک ميليون صدور معرفي نامه درمان ظرف يک ماه توسط سامانه ماد

صدور بیش از یک میلیون معرفی‌نامه الکترونیکی درمان فقط طی یک ماه توسط سامانه ماد که توسط شرکت فناوران اطلاعات خبره طراحی شده و به مراکز درمانی خدمات ارائه می‌دهد، محقق شد.

مراکز درمانی در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از سامانه ماد (معرفی‌نامه‌های الکترونیکی درمان)، تحت یک وب‌اپلیکیشن واحد (یک وبسایت برای تمام بیمه‌های درمان طرف قرارداد با شرکت فناوران اطلاعات خبره) معرفی‌نامه درمان آنلاین صادر کنند.

در بدو راه‌اندازی این سامانه که از تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شد، حدود ۵۰۰ مرکز درمانی به عنوان کاربر از این سامانه استفاده می‌کردند؛ اما اکنون بیش از ۱۲ هزار مرکز درمانی به عنوان کاربر از سامانه ماد بهره می‌برند.

آمارها نشان می‌دهند که این سامانه از ابتدای راه‌اندازی با ۴۰ هزار صدور معرفی‌نامه الکترونیک در ماه، اکنون به عدد یک میلیون صدور در ظرف یک ماه رسیده است.

سامانه ماد در خرداد ۱۴۰۱ با صدور یک میلیون معرفی‌نامه آنلاین فقط طی یک ماه، توانست رکورد جدیدی در خدمت‌رسانی به بیماران و مراکز درمانی در سراسر کشور ثبت کند.

این سامانه تنها سامانه موجود در کشور است که با یکپارچه‌سازی خدمات درمانی ۱۷ شرکت بیمه، توانسته است نقش بسزایی در تسهیل فرآیند استفاده از بیمه‌نامه‌های تکمیلی برای میلیون‌ها بیمه شده ایفا کند.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

20 − پانزده =