چهاردهمین نمایشگاه بورس بانک بیمه ۲۰۲۲ (۱۴۰۱)

چهاردهمین نمایشگاه بورس بانک بیمه ۲۰۲۲ (۱۴۰۱)

حضور آقای مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی در غرفه فناوران

آقای بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی و آقای قاسم نعمتی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن حضور در غرفه فناوران در رابطه با آخرین تحولات حوزه فناوری بیمه با مدیران ارشد فناوران اطلاعات خبره به گفتگو نشستند.

حضور مدیرعامل و مدیران ارشد و فنی بیمه معلم در غرفه فناوران

آقای تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم و مدیران IT و واحد توسعه بازار بیمه معلم با حضور در غرفه فناوران و بیان دغدغه‌هایشان، در خصوص نسل پنجم بنیان و زمان رسیدگی به درخواست‌ها با مدیران فناوران گفتگو کردند. تفکیک تیم‌های تخصصی خودرو و باربری از پبشنهادهای ارائه شده توسط مدیران این بیمه بود.

حضور مدیران ارشد و فنی بیمه تجارت نو در غرفه فناوران

آقای حسینی، قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت نو با هیئت همراه در غرفه فناوران حضور یافتند و طی گفتگویی دوستانه در مورد نسل پنجم بنیان، حوزه API به خصوص درمان و خسارت خودرو، گزارشات پویش و انباره داده جامع توضیحاتی دریافت کردند. قابلیت‌های سازمان فروش از نظر کسب‌وکاری نیز موضوعی بود که مورد گفتگو قرار گرفت.

حضور مدیران فنی و ارشد بیمه پارسیان در غرفه فناوران

مدیران ارشد و فنی بیمه پارسیان از جمله مهمانان غرفه فناوران بودند که در رابطه با روند خدمات پشتیبانی، وب‌‌بیس شدن بنیان و محصول انباره داده به گفتگو نشستند.

حضور مدیران ارشد و فنی بیمه کوثر در غرفه فناوران

مدیران بیمه کوثر در بازدید از غرفه فناوران ضمن تآکید به بازگشت به سامانه جامع و یکپارچه بنیان توضیحاتی در مورد روند استقرار مجدد آن دریافت کردند. همچنین در خصوص انبار داده و نسل پنجم بنیان درخواست راهنمایی داشتند که مدیران حاضر در غرفه با جزئیات ویژگی‌های این محصولات را خدمت ایشان توضیح دادند.

حضور مدیر ارشد بیمه رازی در غرفه فناوران

خانم یاسری، رئیس اداره اتومبیل بیمه رازی با حضور در غرفه فناوران در حوزه خسارت و پیشروی درخواست‌های مطروحه گپ‌وگفت دوستانه‌ای با مدیران فناوران داشتند.

حضور مدیرعامل بیمه کارآفرین در غرفه فناوران

آقای حیدری، مدیرعامل بیمه کارآفرین و اعضای هیئت مدیره به همراه مدیر سرمایه‌گذاری این شرکت با حضور در غرفه فناوران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه طی گفتگویی دوستانه به طرح برخی مشکلات پرداختند. همچنین توضیحاتی درباره نسل پنجم بنیان، محصولات انباره داده متمرکز و سازمان فروش دریافت کردند.

مدیران سابق بیمه ایران در غرفه فناوران

آقای بختیاری و آقای امراللهی مدیران عامل سابق بیمه ایران طی بازدید از غرفه فناوران، پیشنهاد تشکیل کمیته بازیگران IT صنعت بیمه در سندیکا را داده و توضیحاتی درخصوص معماری نسل جدید دریافت کردند.

حضور مدیر فناوری اطلاعات بیمه حافظ در غرفه فناوران

مدیر فناوری اطلاعات بیمه حافظ با حضور در غرفه فناوران با درخواست ارائه توضیح درباره نسل پنجم بنیان و محصول انباره داده متمرکز با این محصولات بیشتر آشنا شد.

حضور مدیران ارشد و فنی بیمه البرز در غرفه فناوران

مدیران شرکت بیمه البرز با حضور در غرفه فناوران و شنیدن پاره‌ای توضیحات در مورد نسل پنجم بنیان درخواست تسریع در انجام درخواست‌هایشان را داشتند و توضیحاتی نیز در خصوص پروژه گردش کار (workflow) دریافت کردند.

حضور مدیران ارشد و فنی بیمه ما در غرفه فناوران

مدیران ارشد و فنی بیمه ما با حضور در غرفه فناوران، در خصوص نسل پنجم بنیان و دیگر محصولات فناوران مانند انباره داده متمرکز به گفتگو با مدیران ارشد فناوران نشستند.

حضور مدیران ارشد و فنی بیمه ملت در غرفه فناوران

مدیران ارشد و فنی بیمه ملت با حضور در غرفه فناوران و ذیل گفتگوی دوستانه، در خصوص مشکلات در حوزه نرم‌افزاری در صنعت بیمه در مورد دیگر محصولات فناوران توضیحاتی دریافت کردند.

حضور مدیر ارشد بیمه سرمد در غرفه فناوران

مدیر حقوقی بیمه سرمد در چهاردهمین نمایشگاه بورسِ، بانک و بیمه، حین بازدید از غرفه شرکت فناوران اطلاعات خبره و گفتگوی دوستانه، پای توضیحات کارشناسان و مدیران حاضر در غرفه درباره نسل پنجم بنیان و انباره داده جامع و متمرکز نشست.

حضور و مدیران ارشد و فنی بیمه دی در غرفه فناوران

مدیران ارشد بیمه دی با حضور در غرفه فناوران به بیان درخواست‌های خود پرداختند که از جمله می‌توان به درخواست پایلوت انباره داده جامع، به کارگیری نسخه جدید و ارائه توضیحات درباره پنجره واحد درمان اشاره کرد. همچنین در گفتگو با نمایندگان شرکت بیمه دی در جلسه‌ای با معاون برنامه‌ریزی و نوآوری این شرکت در خصوص بررسی امکان تجمیع سیستم‌های سه‌گانه بیمه دی در قالب نسل جدید بنیان تبادل نظر شد.

حضور مدیر فنی بیمه سامان در غرفه فناوران

مدیر فنی بیمه سامان با حضور در غرفه فناوران به بیان درخواست‌ها و دغدغه‌های این بیمه پرداخت که مواردی چون درخواست جلسه درباره سازمان فروش و تهیه سیستم unit link را شامل می‌شد. پیشنهاد مدیران فناوران نیز برگزاری جلسات ماهیانه با محوریت امکانات جدید نرم‌افزاری بود. در ادامه توضیحاتی در خصوص محصولات سازمان فروش و انباره داده متمرکز خدمت ایشان ارائه شد.

مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه سینا در غرفه فناوران

مدیران بیمه سینا با حضور در غرفه فناوران در گفتگو با مدیران ارشد فناوران شرحی از نسل پنجم بنیان و محصولاتی چون انباره داده متمرکز دریافت کردند.

حضور مدیران ارشد بیمه پاسارگاد در غرفه فناوران

مدیر روابط عمومی بیمه پاسارگاد با حضور در غرفه فناوران، ضمن گپ‌وگفت در مورد راهبردهای کلان فناوران با توضیح مدیران ارشد، اطلاعاتی در مورد نسل پنجم بنیان دریافت کردند.

حضور هیات مدیره بانک ملی در غرفه فناوران

دکتر شاه‌باز، عضو هیئت مدیره بانک ملی به همراه دکتر واقفی و آقای طباطبایی از شرکت سداد، طی بازدید از غرفه فناوران به گفتگو با آقایان قلاتی، خاک‌ور، ایمانی‌مهر و همایونی نشستند. در این گفتگو با تآکید بر استفاده از ظرفیت‌های بانک ملی در صنعت بیمه، پیشنهاد همکاری و ارائه راهکار در خصوص استفاده از زیرساخت‌های فنی بانک ملی و ایجاد پل ارتباطی بانک و بیمه ارائه گردید.

حضور مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ایران خودرو در غرفه فناوران

منوچهر قدیانی، مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ایران خودرو با حضور در غرفه فناوران درخواست ارائه گزارش از بیمه‌نامه‌هایی را که به مرحله تمدید رسیده‌اند مطرح کردند.

حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در غرفه فناوران

آقای دکتر کریمی دبیرکل سندیکا با حضور در غرفه فناورن طی گفت‌وگوی دوستانه، اطلاعاتی درباره نسل پنجم بنیان دریافت کرد.

حضور نمایندگان شرکت‌های اینشورتک در غرفه فناوران

در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه همچنین می‌توان به حضور نمایندگان شرکت‌های بیمه (شبکه فروش)، مدیران ارشد شرکت‌های حوزه اینشورتک از جمله شرکت هویتا، فرابوم، زیبال، ازکی و بیمه بازار و آقایان بیگی و کاظمی از انجمن اینشورتک صنعت بیمه، آقای حجاریان رئیس انجمن حرفه‌ای بیمه‌گران و آقای ایرجی، رئیس شورای صنفی کارگزاران بیمه اشاره کرد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

11 − 3 =