رونمایی از محصول مشترک پرداخت خسارت فناوران و توسن بوم؛ راهکارهای جامع بانکی و بيمه با هم يکپارچه می‌شوند

 

در نشست سالیانه شرکت توسن که با حضور مدیران ارشد بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن و تنی چند از مدیران عامل، مدیران مالی و فناوری اطلاعات شرکت‌های بیمه طرف قرارداد فناوران برگزار شد، محصول مشترک پرداخت خسارت فناوران از طریق سرویس پرداخت ویژه توسن بوم، رونمایی شد.

مهندس قلاتی که به همراه دکتر دقیقی مشاور ارشد فناوران در این نشست شرکت کرده بود، در سخنان خود قبل از رونمایی از محصول فوق اشاره کرد که یکی از بحث‌های موجود در صنعت بیمه موضوع پرداخت است که فناوران در سال‌های گذشته در این مورد فعالیت‌های گسترده‌ای را با نظام بانکی انجام داده است و اکنون نیز با همکاری شرکت توسن، موضوع پرداخت به‌صورت یکپارچه با بانک‌های طرف قرارداد توسن و بدون دخالت دست انجام خواهد شد. از جمله محصولات مشترک دیگر تولید شده با شرکت توسن، صورتحساب بانکی ویژه صنعت بیمه می‌باشد. وی گفت که در ادامه همکاری‌های مشترک فناوران با نظام بانکی از جمله بانک‌های طرف قرارداد شرکت توسن، ارائه بیمه‌های خرد از طریق سیستم بانکی و به‌صورت یکپارچه با صنعت بیمه در دستور کار قرار می‌گیرد و این همکاری در نهایت منجر به ایجاد مدل بانک بیمه خواهد شد.

در ادامه نشست سالیانه توسن، یوسف قلاتی رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناوران اطلاعات خبره، بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای جامع بیمه‌ای، درباره مدل بانک-بیمه (Bancassurance) توضیحات جامع‌تری به حضار ارائه نمود.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

ده + 17 =