نخستین نمایشگاه کار ایران ۲۰۱۸ (۱۳۹۶)

همکاران ما ارزشمندترین سرمایه‌های ما هستند. فناوران باور دارد برای حفظ و نگهداشت یک محیط کاری ایده‌آل باید در جهت بهبود حرکت کرد و بازخوردهایی که از اعضای خانواده کاری خود می‌گیریم، همواره بهترین راهنمای ما در مسیر تعالی‌مان بوده است.

اگر می‌خواهید در فضایی فعال، تخصصی و صمیمی توانایی‌های خود را شکوفا کنید…
اگر نوآور، خلاق، خوش‌فکر، پرتلاش و مشتاق پیشرفت و مشارکت در یک پروژه ملی هستید…
اگر به دنبال یک مسیر حرفه‌ای هستید که الهام‌بخش رشد و پویایی‌تان باشد…
اگر می‌خواهید آینده شغلی روشن و مطمئنی برای خود ترسیم کنید…

همواره در خانواده فناوران جایی برای شما هست.

وعده دیدار ما در اولین نمایشگاه کار ایران ۳ تا ۵ اسفند‌ماه ۱۳۹۶

فناوران در اولین نمایشگاه کار ایران

«نمایشگاه کار» رویدادی است که هر ساله در دانشگاه‌های جهان برگزار می‌شود و در آن فرصتی برای تعامل فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار با شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌گردد. در این نمایشگاه‌ها کسب‌وکارهای مختلف به معرفی خدمات و فرصت‌های شغلی خود می‌پردازند و افراد جویای کار نیز می‌توانند با بررسی شرایط و آگاهی از نیازمندی‌های هر یک از فرصت‌های شغلی، برای پذیرفته‌شدن در شغل دلخواه خود اقدام کنند.

در چند سال اخیر شاهد برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در دانشگاه‌های معتبر داخل میهن عزیزمان بوده‌ایم که با استقبال چشم‌گیر دو جانبه، هم از سوی شرکت‌ها و هم از سمت دانشجویان مواجه شده است.

شرکت فناوران اطلاعات خبره امسال نیز طبق روال گذشته و البته با انگیزه‌ای مضاعف و اشتیاق بیشتر برای دیدار با شما در نمایشگاه کار حضور خواهد داشت. نمایشگاه کار پس از ۸ دوره برگزاری موفق در دانشگاه شریف، این بار با عنوان اولین نمایشگاه کار ایران در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو از تاریخ ۳ الی ۵ اسفند‌ماه برگزار خواهد شد و برای خانواده فناوران افتخار بزرگی خواهد بود تا اعضای جدید این خانواده را ملاقات کرده و همکاری رضایت‌بخشی را آغاز نمایند.

به لبخند ما بپیوندید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

19 − 13 =